Get Social With Us
Custom Paper Design | Papetaria de sala – modele disponibile si formatarea informatiei
24537
post-template-default,single,single-post,postid-24537,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,vertical_menu_transparency,vertical_menu_transparency_on,select-theme-ver-2.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.2.3,vc_responsive

Papetaria de sala – modele disponibile si formatarea informatiei

Dragii nostri,

Am ajuns foarte aproape de evenimentul pentru care v-ati pregatit de atata vreme!:)

 

Mai jos gasiti informatii legate de modelele disponibile pentru papetaria de sala, precum si un timeline pentru transmiterea informatiilor, astfel incat in saptamana dinaintea nuntii sa nu aveti niciun motiv de stress sau ingrijorare legat de acestea.

 

Cand/cum avem nevoie de informatii?

 

Sa presupunem ca data nuntii este 16 septembrie.

O comunicare ideala s-ar desfasura asa:

  • in data de 6 Septembrie ne transmiteti un numar ESTIMATIV de meniuri, place cards, numere de masa, si orice alte articole de papetarie de care veti avea nevoie in ziua evenimentului – pentru ca noi sa putem comanda cartonul necesar
  • tot acum, in 6 Septembrie, trebuie sa stim si modelul ales pentru meniu, place cards, etc.
  • in data de 10 Septembrie, vom avea nevoie de lista provizorie cu numele invitatilor care au confirmat deja participarea la eveniment. Numele vor fi transmise in Word sau Excel, scrise unul sub altul, fara numerotari sau formatari speciale – exact asa cum doriti sa apara in print ( cu /fara diacritice).
  • in data de 10 Septembrie, vom avea nevoie de textul meniului, exact asa cum doriti sa apara in print – cu /fara diacritice
  • in data de 12 Septembrie, ora 17:00, ne trimiteti numele invitatilor care au confirmat intre timp, intre data de 10 si 12 Septembrie.
  • lista asezarea la mese (OPIS) o lasam pentru cat mai tarziu posibil: trebuie sa primim lista finala miercuri seara ( pe 13 Septembrie), sau cel mai tarziu joi la ora 10:00 ( 14 septembrie). Vom avea nevoie sa stim si dimensiunea la care sa lucram afisul – deci trebuie sa stiti dimensiunea ramei sau a stativului in care veti pune afisul. Acesta va fi printat pe hartie lucioasa, din rola, deci nu este cartonat.

 

 

Acum sa vorbim despre modelele de meniuri, place cards si numere de masa.

Puteti vedea o galerie cu diverse tipuri de grafica si de cartoane AICI
 

Meniurile costa 5 ron ( varianta mica, 10×14.5 cm pliat si 10x 29 cm deschis) sau 8 RON cele inalte dreptunghiulare( 13×20 cm pliat si 26×20 cm deschis) sau cele patrate ( 14×14 cm pliat, 14×28 cm deschis)
Daca le facem la servet:
  • dimensiunea 13×20 cm, print fata verso, 6 RON/buc
  • dimensiunea 9.5x 20 cm, print fata verso, 5 RON/buc

 

 

Si pentru place card-urile plic de bani, avem doua modele:

 

unul lung, dreptunghiular, care costa 5 RON/buc
 

si unul tip portofel ( se pliaza patrat)  care costa 4 RON/buc.
 

De asemenea, mai sunt place card-urile mici, simple, tip calaret, fara buzunar la interior, dimensiunea lor este aproximativ 10x 7 cm pliat. Acestea costa 2.5 RON/buc.

Numerele de masa: daca le facem tip calaret ( sa stea singure in picioare pe masa) costa 6 ron/buc cele patrate de 9×9 cm si 8 ron/buc cele dreptunghiulare de 10×14.5 cm.
 
 
Daca facem nr de masa cu taiere pe contur, costa 10 RON/buc.
Pozele atasate sunt doar cu titlu de informare, ca sa vedeti modelele, grafica invitatiei voastre va fi extinsa si pentru meniuri, place cards, nr de masa, etc.
Daca sunt informatii neclare, sau aveti nevoie de mai multe detalii, nu ezitati sa ne scrieti pe mail.

No Comments

Post a Comment

Captcha Captcha Reload